Музыка

Megan Thee Stallion - B.I.T.C.H. [Official Video]

The official music video for "B.I.T.C.H" by Megan Thee Stallion from 'SUGA' - Out Now!
Stream 'SUGA' on all platforms:
megantheestallion.ffm.to/suga
Director: Eif Rivera
Executive Producers: Tara Razavi, Lucas Prevost
Producer: Omar Reynoso
Creative Direction: Lauren Dunn
Production company: Happy Place
Follow Megan Thee Stallion:
theestallion
theestallion
theestallionn
soundcloud.com/megan-thee-stallion
LYRICS
Real hot girl shit, ah
It ain't always about what you like
Sometimes it's about what's right
(Helluva made this beat baby) huh
I'd rather be ya B-I-T-C-H (I'd rather keep it real with ya)
'Cause that's what you gon' call me when I'm trippin' anyway
You know you can't control me baby
You need a real one in your life
Them bitches ain't gon' give it to you right
I'd rather be ya B-I-T-C-H (I'd rather keep it real with ya)
'Cause that's what you gon' call me when I'm trippin' anyway
You know you can't control me baby
You need a real one in your life
Them bitches ain't gon' give it to you right (ay)
Why you wanna play with me? You know I'm undefeated
A real hot girl know how to keep a nigga heated
You say you want respect? Well treat me how you wanna be treated
You told me to keep it real but you don't practice what you preachin'
You want me to blow your phone up and come looking for you 'til I find ya
You really want me to whoop the hoe that you fuckin' with if I find her
Bitch you ain't that busy, I don't give a fuck what you ain't got time for
You look me in my eyes and know you lyin', man that's fraud, bruh
Man you knew I was a player 'fore you met me, need to relax
You know that you gon' hate me if I get to playin' get-back
I ain't turn into no bad bitch when you met me, boy I been that
You tryna make me something that I ain't, and I ain't with that
I'd rather be ya B-I-T-C-H (I'd rather keep it real with ya)
'Cause that's what you gon' call me when I'm trippin' anyway
You know you can't control me baby
You need a real one in your life
Them bitches ain't gon' give it to you right
I'd rather be ya B-I-T-C-H (I'd rather keep it real with ya)
'Cause that's what you gon' call me when I'm trippin' anyway
You know you can't control me baby
You need a real one in your life
Them bitches ain't gon' give it to you right (ay, ay, huh)
I got my mind on gettin' paid, we ain't spoke in some days
He prolly thinkin' I'm in pain, but I'm really on game
Ain't no nigga finna stop me, independent, I got me
All the shit that I be needin' can't depend on a prolly
And that's fucked up 'cause you know that I don't fuck with nobody
I be quiet, but you out here tellin' stories one-sided
I ain't perfect, and I try to fix the shit that ain't working
But it's 2020, I ain't finna argue 'bout twerking
Since you wanna test the waters, might as well jump in with both feet
If you leave me, and you see me, better act like you don't know me
If you thinking shit get better with another bitch, go get her
When you realize she ain't got you like I got you, I can't help you
I'd rather be ya B-I-T-C-H (I'd rather keep it real with ya)
'Cause that's what you gon' call me when I'm trippin' anyway
You know you can't control me baby
You need a real one in your life
Them bitches ain't gon' give it to you right
I'd rather be ya B-I-T-C-H (I'd rather keep it real with ya)
'Cause that's what you gon' call me when I'm trippin' anyway
You know you can't control me baby
You need a real one in your life
Them bitches ain't gon' give it to you right (yuh)
I'd rather be ya B-I-T-C-H (I'd rather keep it real with ya)
'Cause that's what you gon' call me when I'm trippin' anyway
You know you can't control me baby
You need a real one in your life
Them bitches ain't gon' give it to you right
I'd rather be ya B-I-T-C-H (I'd rather keep it real with ya)
Ohh, ohh
(I'd rather keep it real with ya)
Ohh, ohh
--
#MeganTheeStallion #BITCH #SUGA #OfficialVideo
© 2020 1501 Certified Ent LLC under exclusive license to 300 Entertainment

Жорумдар 

  1. Megan Thee Stallion

    Megan Thee Stallion

    10 ай мурун

    SUGA OUT NOW HOTTIES. RUN IT UP. megantheestallion.ffm.to/suga

    • Lava Iris

      Lava Iris

      21 саат мурун

      I like very much

    • Clever Cake

      Clever Cake

      18 күн мурун

      PERIODT

    • Princess Benjamin

      Princess Benjamin

      22 күн мурун

      @Laura Serafin I hi iiiiiiiuuuuuu

    • Kaylane Mamudo

      Kaylane Mamudo

      29 күн мурун

      Ola

    • Funny times No

      Funny times No

      Ай мурун

      @Makiyah Johnson cuz that what you gonna call me when I’m trippin anyways you no you can’t controls me anyways

  2. evelyn conover

    evelyn conover

    49 мүнөт мурун

    Hello to all you people especially you holier-than-thou folks that shouldn't even be watching this video in the first place the video is the video but listen to what she saying for your daughter's your granddaughter's sister's and show the video is it you know it's cute and everything is just a bill but pay attention to what she saying okay yes a lot of stuff is sexual with the women and stuff like that what liquid the guys say guns drugs baby mamas thousand babies if you don't like what this girl is singing Turn the hell off the video stop being judgemental especially you holier-than-thou people move on let her live live your way let her live or what it's entertainment people what pay attention to the message not the video peace damn

  3. SjulleB0B

    SjulleB0B

    Саат мурун

    You copied Tupac. Fuck you man have some fucking respect!

  4. EVANSON NJENGA

    EVANSON NJENGA

    5 саат мурун

    But it’s 2020, I ain’t finna argue ‘bout twerkin’ 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  5. Freeze Tag

    Freeze Tag

    7 саат мурун

    I THINK I SAW TO MUCH CAKE!!! 😋

  6. Violet Huggans

    Violet Huggans

    20 саат мурун

    Gdamn..hot as hell and she is real!! Finally..Miss this kind of music!!

  7. cheeto

    cheeto

    22 саат мурун

    imma be real, i ain't normally an ass kinda girl, but DAMN BITCH 😳💦👌🏻💖💞💖💕💖

  8. Ely Eliza

    Ely Eliza

    22 саат мурун

    I'm soooo greatful for WAP as it's the way i discovered this AMAZING artist. She's slowly becoming my idol damn it

  9. chyna lynna

    chyna lynna

    23 саат мурун

    I love this song ❤️

  10. chyna lynna

    chyna lynna

    23 саат мурун

    You said wanted respect then treat me how you want me to be treated. brilliant

  11. Mash Art

    Mash Art

    Күн мурун

    God i love this woman! btw check out my Bus It mashup ft. Megan, Nicki, Cardi and Doja 💃🏻

  12. That one Rebel

    That one Rebel

    Күн мурун

    This is fire

    • That one Rebel

      That one Rebel

      Күн мурун

      On mute

  13. Janis Goye

    Janis Goye

    Күн мурун

    Era alucinante me gustaría ser como tu

  14. Amelia Copeland

    Amelia Copeland

    Күн мурун

    I love you songs especially this one

  15. Kill Allnoobs

    Kill Allnoobs

    Күн мурун

    Right

  16. Kill Allnoobs

    Kill Allnoobs

    Күн мурун

    You like Tupac

  17. Hannah M.

    Hannah M.

    Күн мурун

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  18. Sonnythesavag3

    Sonnythesavag3

    Күн мурун

    Stop using Tupac’s song

  19. Mehdi Mnasri

    Mehdi Mnasri

    Күн мурун

    I bet Pac is rolling on his grave after this...

  20. Vanessa Cupudon

    Vanessa Cupudon

    Күн мурун

    She makes me scared for my daughter growing up I pray she never have to see this😂🙌🏽

    • MKR Nation

      MKR Nation

      Күн мурун

      Why? Megan is very empowering for women. Women need to own their sexuality!

  21. Nadine Blake

    Nadine Blake

    2 күн мурун

    2021 🌟

  22. Mandie Booth

    Mandie Booth

    2 күн мурун

    I'd rather keep it real witch yaa

  23. Mandie Booth

    Mandie Booth

    2 күн мурун

    @tupac #tupac ❤

  24. Mandie Booth

    Mandie Booth

    2 күн мурун

    😛

  25. Soleil Moonguy

    Soleil Moonguy

    2 күн мурун

    Have you googled the patents to curing aids yet or seen the work in nigeria and africa?????? Especially mr gallo...... not callo. Hey did you know that a yute is a jamaican kid?????? Please tell at least two friends.

  26. The Astromux

    The Astromux

    2 күн мурун

    thicc as hell😈😈

  27. Brandon semien

    Brandon semien

    3 күн мурун

    The badest

  28. Gest030

    Gest030

    3 күн мурун

    why look all the female rappers like dis?

  29. Martha Vera

    Martha Vera

    3 күн мурун

    BAD BITCH!!!!!!!!♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  30. Brittney Weathersby

    Brittney Weathersby

    3 күн мурун

    Megan I'm sorry but cardi b has better music its way cooler I kidding cardi b better then you I love you tho

  31. []Emø Lemøn[]ツ

    []Emø Lemøn[]ツ

    3 күн мурун

    AYEEE Gurl GET INTO ITTT

  32. Shadeen Lott

    Shadeen Lott

    3 күн мурун

    🔥🔥🔥

  33. Double8 Productions

    Double8 Productions

    3 күн мурун

    2Pac remix

  34. Pxblo2012 gaming

    Pxblo2012 gaming

    4 күн мурун

    Are yall hearing Tupac

    • Pxblo2012 gaming

      Pxblo2012 gaming

      4 күн мурун

      Cuh shiii I am

  35. Jayden D

    Jayden D

    4 күн мурун

    She really said copy and paste

  36. Tuhafeni Nghiwete

    Tuhafeni Nghiwete

    4 күн мурун

    What the hark

  37. Megan

    Megan

    4 күн мурун

    trrrr

  38. DJ Rich

    DJ Rich

    4 күн мурун

    nice a song really

  39. DJ Rich

    DJ Rich

    4 күн мурун

    %100 music

  40. Omar Abdalla

    Omar Abdalla

    4 күн мурун

    its crazy how yall say this is powerful lmao, pac would be disappointed..

  41. Killedby_YT

    Killedby_YT

    4 күн мурун

    The beginning tho 😂🤣

  42. Jasreet s

    Jasreet s

    4 күн мурун

    Who came back in 2021

  43. Alaacharaf

    Alaacharaf

    4 күн мурун

    Damn girl you won me over with your beautiful lyrisicsm ;D 33333

  44. Caleb campo

    Caleb campo

    4 күн мурун

    I dont listen to many female artist but this song has the right vibes strong lyrics✨🔥

  45. Kai tsushima

    Kai tsushima

    4 күн мурун

    Tina snow? 🤣🤣🤣

  46. Sharne Brown

    Sharne Brown

    4 күн мурун

    the dogs are so preetyyyyyyyyyyyyyy

  47. Demi god

    Demi god

    4 күн мурун

    yawn....

  48. Elianah Yalidah

    Elianah Yalidah

    5 күн мурун

    i wish she made more songs like this 😭

  49. Shanilah Allen

    Shanilah Allen

    5 күн мурун

    This song came out after my moms birthday

  50. Allison

    Allison

    5 күн мурун

    Amaru Shakur in da house

  51. Ghost Record

    Ghost Record

    5 күн мурун

    Real fans be listening to this baddie’s music from months ago ❤️

  52. Alim Gbessay

    Alim Gbessay

    5 күн мурун

    Let Me see Houston on Bexter TX

  53. ꧁ELVALDOツ꧂ 0

    ꧁ELVALDOツ꧂ 0

    5 күн мурун

    She copied tupac

  54. Ryan Kemp

    Ryan Kemp

    5 күн мурун

    She is a little mean tho this song is moat likley thenmost dramatic song

  55. Liqea Nelson

    Liqea Nelson

    5 күн мурун

    🔥 🔥 🔥

  56. Monica Lives for Jesus

    Monica Lives for Jesus

    6 күн мурун

    Jesus saves! Turn from your sins and turn to the Lord! He loves you! He died on the cross for your sins! Have a strong relationship with the LORD! Seek Him sincerely with your whole heart! Jeremiah 29:13 And ye shall seek Me, and find Me, when ye shall search for Me with all your heart.

  57. Monica Lives for Jesus

    Monica Lives for Jesus

    6 күн мурун

    Jesus saves! Turn from your sins and turn to the Lord! He loves you! He died on the cross for your sins! Have a strong relationship with the LORD! Seek Him sincerely with your whole heart! Jeremiah 29:13 And ye shall seek Me, and find Me, when ye shall search for Me with all your heart.

  58. Charmaine Laing

    Charmaine Laing

    6 күн мурун

    This is like tupac song "I rather be a n***a" 😐👀👁️👄👁️👄

    • Cassie Rosales

      Cassie Rosales

      2 күн мурун

      It's a remix duhh

  59. wafflexpancakes

    wafflexpancakes

    6 күн мурун

    Megan talking to ger selfe me about to eat my daily car engine

  60. elusive reveries

    elusive reveries

    6 күн мурун

    She's so fine

  61. jimmie jenkins

    jimmie jenkins

    6 күн мурун

    Real Women not silicone androids

  62. Chocolate Britt

    Chocolate Britt

    6 күн мурун

    It is too good

  63. Chocolate Britt

    Chocolate Britt

    6 күн мурун

    I love it girl

  64. netflix account

    netflix account

    7 күн мурун

    Music is literally 50 to 70 % copy of song "Sahara - By Bohemia" and rest of the music is bit tuned here and there to avoid copyright. kgkey.info/block/pHl8sJXPkKukmGk/video.html

  65. Emma Barry

    Emma Barry

    7 күн мурун

    Ok hear me out but- she needs to do a song with larray like literally please he needs more songs

    • Whyfu

      Whyfu

      7 күн мурун

      no ❤

  66. monogamy katjimune

    monogamy katjimune

    7 күн мурун

    GOD IS COMING REPEND PEOPLE

  67. Luna

    Luna

    7 күн мурун

    The intro of these video ! OMG perfect

  68. S.G. #C.B.E.

    S.G. #C.B.E.

    7 күн мурун

    "I Rather Be A R.E.A.L. N.I.G.G.A." Because That's What I Am Anyway!!!👍🏾💪🏾🖤💯👌🏾👊🏾 426%%%%%%%%%%%%%%%%

  69. VANDÜR

    VANDÜR

    7 күн мурун

    💯 #1

  70. Wayneman20202020

    Wayneman20202020

    7 күн мурун

    Yesssss🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  71. Alim Gbessay

    Alim Gbessay

    7 күн мурун

    tHaT cHeEks ClaP 🔥🔥🔥🔥

  72. gewoon ikke

    gewoon ikke

    8 күн мурун

    why are female rappers these days all about sex and looking like a ho ! it should be about the music

    • Love Is Everything.

      Love Is Everything.

      7 күн мурун

      And why are male rappers rapping about drugs, women, money, alcohol.. it should be about the music and uplifting one another but it’s not. Goes for both sides Maybe it was about music back then but not now..

  73. GL Orr

    GL Orr

    8 күн мурун

    okay so here the thing she is really pretty and i love her its just it makes me thing in the one black outfit her check is like really tight its probably squeezed so tight it hurt and her bottom is probably felling the same way in the tiger outfit, MEGAN YOUR A REALLY GREAT PERSON AND SO MUCH MORE, I LUV U SO MUCH!!!!

  74. Nena Borges

    Nena Borges

    8 күн мурун

    BITCH!!!💋☠🖤

  75. Daniel Martinez

    Daniel Martinez

    8 күн мурун

    PAC would be sad.. 🚮

  76. Ramen Noodles69

    Ramen Noodles69

    8 күн мурун

    If your ever questioning your sexuality...

  77. big brain

    big brain

    8 күн мурун

    Respect for turning tupac's song modern

  78. rohan dutt

    rohan dutt

    8 күн мурун

    Megan is one of the best and most real person I’ve ever seen . She’s such a badass ❤️

  79. Alyssa Tobin

    Alyssa Tobin

    8 күн мурун

    ronnie ho vibes

  80. Sheezy

    Sheezy

    8 күн мурун

    I like this, much closer to the heart and real 🔥🔥🔥

  81. _lolaa92

    _lolaa92

    8 күн мурун

    facts 🙌🏼

  82. Vallory Schaak

    Vallory Schaak

    9 күн мурун

    Megan, I just want to say you are my idol and you are fire and fine as hell!! Keep it up boo

  83. Zeltonic

    Zeltonic

    9 күн мурун

    Stop ruining these beats. Fucking shit

  84. Zee Zee

    Zee Zee

    9 күн мурун

    You know can’t control me baby🥵

  85. Malisa Mason Warner

    Malisa Mason Warner

    9 күн мурун

    Tupac would of being like dammmmmmm I rather be ur N.I.G.G.A.... megan remind me of lil kim back in the days. Teasing flirty

  86. Jamani Record

    Jamani Record

    9 күн мурун

    She's a 👉 💫

  87. Lucy Gaming ROBLOX

    Lucy Gaming ROBLOX

    9 күн мурун

    Hi bitches

  88. Cynthia

    Cynthia

    9 күн мурун

    B&$ches dont even know what a cane corso is...bye posers. Flow is weak. Look is weak..Hate this fake ish

  89. Christian baker

    Christian baker

    9 күн мурун

    I really do TTICH cause that Okay never mind let's get t

  90. peyton bumphis

    peyton bumphis

    9 күн мурун

    She stole this beat from 2 pac

  91. MereaNation!!!!

    MereaNation!!!!

    9 күн мурун

    Periodttt Megan

  92. DL Lof

    DL Lof

    10 күн мурун

    Fireeeee

  93. Magatha Ebai

    Magatha Ebai

    10 күн мурун

    #MeganTheeStallion🇵🇷

  94. Jagoderkgodev Jegee

    Jagoderkgodev Jegee

    10 күн мурун

    32303?

  95. Bobbys Fishing

    Bobbys Fishing

    10 күн мурун

    This is disgusting

  96. Niko Paz

    Niko Paz

    10 күн мурун

    me throughout the house: 🗣 I RATHER BE YOUR B.I.T.C.H ! 🔥🧿

  97. Kurapi_soda

    Kurapi_soda

    10 күн мурун

    Tupac would have loved listening to this~

  98. KENNETH BG

    KENNETH BG

    10 күн мурун

    Oh the girl kidnapped to making video sing the guards 4 guy no one to escape

  99. KENNETH BG

    KENNETH BG

    10 күн мурун

    Booty?

  100. KENNETH BG

    KENNETH BG

    10 күн мурун

    What the hell

Кийинки